loading...
پرتال تفریحی و عاشقونه
Alirezaz90 بازدید : 691 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

اس ام اس توپ خنده دار اسفند ۹۱

خرخون مجرم نیست، بیمار است.
بیایید با خرخون ها مثل بیماران رفتار کنیم…!
« ستاد حمایت از بیماریهای خیلی خیلی خاص!!»
::

::

اعتراف میکنم
اولین روزی که رفتم دانشگاه نیم ساعت تو حیاط نشسته بودم تا زنگ رو بزنن برم سر کلاس!
::

::

باعرض سلام و خسته نباشی خدمت نیمه گمشده ام ، کدوم گوری هستی نکبت؟؟؟

مسابقه پیامکی ایرانسل(هر پیام ۷۵تومان) برنده : هر روز۱ لپ تاپ
سوال ۱: آب خوبه؟ بله
۲: درخت چه رنگ است؟ سبز
۳: آهن سفت تره یا پنبه ؟ پنبه
سوال آخر : شخصی که نظریه بوروکراسی پست مدرن را باب کرد
که بود و اون روز تو خلوت خودش به چی فکر میکرد ؟؟؟
::

::

دقت کردین همیشه خنده دار ترین موضوعات زمانی به مغزت میرسه که وسط مراسم ختم هستی؟
::

::

تو خشگلی مثل پری/اما کثافت و خری/ اگرچه تو خیلی خری/همیشه درقلب منی
دوستت دارم کثافت/ خاک تو سر قیافت
::

::

حتی اگر از دوران مهد کودکتون چیشاتون ضعیف باشه
از نظر پدر و مادرتون این کامپیوتر صاحاب مرده باعثشه !
::

::
یارو اومده آدرس میپرسه یه ساعت توضیح دادم “سمت راست فلان جا”
خدافظی کرد رفت سمت چپ
“”

::

بعضی وقتها عقل آدم یه چیز میگه و دلش یه چیز دیگه
اصلاً هر دو شون غلط کردن آدم باید ببینه زنش چی میگه !
::

::

هم عاشقتم , هم ازت متنفرم , میانگین که بگیری میبینی برام مهم نیستی !
::

::

یعنی من خودم رو یه یک لحظه جای این دخترای مجرد میزارم
خیلی حالم گرفته میشه که پسر خوشتیپ و خوشگل و تحصیل کرده ای مثل من
قصد ازدواج نداره !!
::

::

هیچی بدتر از این نیست خسته بخوابی جلو تلویزیون
ببینی کنترل گم شده و بخوای بلندشی دنبالش بگردی …..
::

::

حتی اگه ۸ تا یخچال فریزر ساید بای ساید هم تو خونه باشه
از نظر مادر ۹۰ درصد قبض برق مال کامپیوتره!!!
::

::

آهای ماریو منو یادته؟؟؟
من همونیم که کل دوران کودکیمو واسه نجات دادن دوست دخترت هدر دادم !! کصافط!!!!..
::

::

به یکی همینطوری اس ام اس دادم :
“ببخشید میتونم شمارتونو داشته باشم؟” جواب داد: “شما ؟”
اصن اشک شوق تو چشام حلقه زد وقتی فهمیدم از من اوسگل تر هست
::

::

غضنفر میخواست تو سیرک استخدام شه
بهش میگن چه کاری بلدی میگه می توونم ادای کلاغ دربیارم
میگن نه این کارو همه بلدن تو استخدام نمیشی
غضنفر با ناراحتی در حالیکه قار قار میکرد پرواز کنان از سیرک دور شد
::

::

به حیف نون میگن والیبال چه ورزشیه ؟
میگه : مدل شدیدتر بازی “نزارین بادکنک زمین بخوره” !
::

::

اس ام اس حیف نون به نامزدش برای تولد :
عزیزم تولدت مبارک
ایشالا تا آخر عمر زنده باشی !
::

::

روباه به کلاغ : چه سری چه دمی، یه آواز بخون
کلاغ پیتزا زد زیر بغلش و گفت :
آن موقع که گولم زدی کلاس دوم بودم الان لیسانسم !
روباه میگه: میبینم پیر شدی پروبالت ریخته
کلاغ تا بالهاشو باز میکنه پز بده پیترا میفته !
روباهه پیتزا رو برمیداره میگه :
اوسگل اون موقع منم سرباز معلم بودم حالا استادم !
::

::

یارو به امریکاییه میگه اسمت چیه ؟ میگه وات هستم . جیمز وات.
امریکاییه میگه تو اسمن چیه ؟ یارو میگه باس هستم . عب باس .
::

::

یه ضرب المثل قدیمی چینی هستکه خیلی قدیمیه
کسی به اون صورت یادش نیست
حتی خود چینی هام فراموشش کردن
چه برسه به من که واستون بگم
اما خیلی اموزنده بوده !
::

::

به حیف نون میگن اگه مشکلی واستون پیش بیاد
تا چقدر ایستادگی میکنید؟
میگه ما اصلا ایستادگی نمیکنیم ، ما نشستگی میکنیم !
::

::
غضنفر میره انجمن اهدای عضو
جو گیر میشه و همه رو تیک میزنه
بعد از مرگش
به خانواده اش یه شلوار کردی گشاد و یه مشت سبیل تحویل میدن !
::

::

بیمار: واقعا عجیبه آقای دکتر!
از وقتی شروع کردم به صحبت با شما
و دردها و مشکلاتمو براتون گفتم
سردردم کلا از بین رفته
دکتر: از بین نرفته خانم ، به من منتقل شده !
::

::

آموزش طرف به پسرش در مورد پست کردن نامه بدون تمبر:
خب حواستو جمع کن آدرس گیرنده رو بجای فرستنده بنویس
بندازش تو صندوق پست
اوقت پست میبینه تمبر نداره پس میفرسدش برا فرستنده !
::

::

چهارتا از مهم ترین دست آوردهای دانشگاه:
-اس ام اس دادن بدون نگاه کردن به موبایل
-خوابیدن در حالت نگاه کردن به کتاب
-کار گروهی در هنگام امتحان
-حرف زدن بدون تکون خوردن لب !

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ads1
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 911
  • کل نظرات : 210
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 462
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,267
  • بازدید ماه : 3,298
  • بازدید سال : 78,912
  • بازدید کلی : 1,187,995
  • تبلیغات