loading...
پرتال تفریحی و عاشقونه
Alirezaz90 بازدید : 166 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

هر دفعه مرضیم و به مامانم میگم حالم بده

میگه : بیا این قرصو بخور یا میمیری یا خوب میشی

اصن کار خانواده ی ما از محبت گذشته

.

.

.

اس ام اس خنده دار دی ۹۳

sms khande dar dey 93

.

.

.

عاغا اون موقع ها که بسکویت های های بای تازه اومده بود ما راهنمایی بودیم

های بای میخوردیم با دوغ۸-|

اصن میخام سرمو بکوبم به دیوار اخه لامصصصب چجوری با اون طعم کنار میومدیم ما

.

.

.

اس ام اس خنده دار دی ۹۳

sms khande dar dey 93

.

.

.

 

تا حالا دقتـــــ کردین هر چه به پولدار بخندین پولدار نمیشین…!

کافیه حالا فقط به یه فلج بخندی یه ماشیـــن میزنه بهت از گردن به پاییـن قطع نخاع میشــــی.

اس ام اس خنده دار دی ۹۳

sms khande dar dey 93

.

.

.

میشه یکی کمکم کنه

بعد از تلاش های بسیار نیمه گمشدمو پیدا کردم

بهش بگید بیاد خاستگاری

آخه به حرفای من هیچ عکس العملی نشون نمیده …!!!

اینم آدرسش

Bruno Bellini

تو کالکشن وایساده قیافه گرفته ^__^

مهریه و خونه و ماشینم نمی خوام !

مهم خودشه ، بعــــله اینجوریاس

.

.

.

اس ام اس خنده دار دی ۹۳

sms khande dar dey 93

.

.

.

کار من در گناه و منحرف کردن و تحریک بندگان خدا به جایی رسیده

که دیشب شیطون اومد گفت استاد بیا جاهامونو عوض کنیم تو داری حیف میشی.

.

مدیونی فکر کنی قبول کردم.

.

.

.

اس ام اس خنده دار دی ۹۳

sms khande dar dey 93

.

.

.

اعتراف می کنم بچه که بودم وقتی می دیدم دارن فیلم می گیرن

زود می رفتم چشمم رو می ذاشتم جلو لنز دوربین بعد می گفتم

امواج چشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

می خواستم مردم هیبنوتیزم بشن

ولی حیف نمی شدن

.

.

.

اس ام اس خنده دار دی ۹۳

sms khande dar dey 93

.

.

.

شمارش تیک تیک ساعت

دوری از تو ان نگاه ماهت

دوربودن من وتو از هم

 

پیوستن من وبغض وغم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ads1
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 911
  • کل نظرات : 210
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 443
  • باردید دیروز : 1,277
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 443
  • بازدید ماه : 13,489
  • بازدید سال : 89,103
  • بازدید کلی : 1,198,186
  • تبلیغات