loading...
پرتال تفریحی و عاشقونه
Alirezaz90 بازدید : 407 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

اس ام اس ها و جملات جدید عاشقانه سری آذر ۹۱

 

هوای دو نفره داشتن،
نه ابر میخواهد نه باران نه یک بعد ازظهر پائیزی….
کافیست حــواسمان به هم باشد !
.
.
.
بگذار همه ی زندگی ام گره ی کور بخورد
دستهای “تــــــــــو” که باشد ملالی نیست…
با نگاه “تـــــــــــو” گره از همه چیز باز میشود حتی از دل گره خورده من!

سایر جملات عاشقانــه در ادامــه مطلب


.
.
.
می خندی،
قندهای عالم در دلم آب می شود
لبخند شیرینت
پایان روزگار تلخ من است…
.
.
.
وقتی عاشقش شدم که دیدم ….
هیچوقت دلمو نشکست …
هیچوقت بهم نه نگفت…
همیشه در جواب بچه بازیهام …خندید و گفت:
عاشقه همین کاراتم
.
.
.
برای یک ثانیه عاشقم باش ، من باتری ساعتم را در می آورم
.
.
.
هروقت تونستی به کسی آرامش ببخشی بدون عشقت واقعیه !
وگرنه دوست داشتنی که آرامش معشوقو بگیره خودخواهیه !

.

.

.

برایم تعریف کن ، هرگز فراموش نشدن چه حالی دارد ؟

.

.

.

عشق ، اگر عشق باشد ، ناممکن ترین ها را امکان می بخشد ،

تنها برکه ای ست که می توانی در آن غرق شوی و اما نفس بکشی

.

.

.

برعکس پول هایم زندگیم گوشه دارد ، همانجا که همیشه تنها مینشینم !

.

.

.

چه زیباست خیالی که تو را از آن همه فاصله می آورد به کلبه ی تنهایی ام

.

.

.

نقش یک درخت خشک را در زندگی بازی میکنم ،

نمیدانم که باید چشم انتظار بهار باشم یا هیزم شکن پیر

.

.

.

آسان تر نگاهم کن ! دلم تا عشق بیشتر نمی داند !

.

.

.

همه چیز با تو شروع شد اما هیچ چیز با تو تمام نمی شود ،

حتی همین دلتنگیهای من !

.

.

.

چند وقتیست هرچه می گردم هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم ،

نگاهم اما گاهی حرف می زند گاهی فریاد می کشد

و من همیشه به دنبال کسی می گردم که بفهمد یک نگاه خسته چه می خواهد بگوید

.

.

.

گیرم که از حصار کوتاه دلم ساده می پری ،

با دیوار بلند خیالم چه می کنی ؟

.

.

.

تنهایی ات را از تو گرفتم ، در خنده هایم شریکت کردم ،

نگفته بودی بازرگان عشقی ، من از کجا می دانستم سود من تنهاییست

.

.

.

دوست داشتن را نه می نویسند نه میگویند ، ثابت می کنند

.

.

.

کاش بدانی ، قهر میکنم تا دستم را محکمتر بگیری و بلندتر بگویی : بمان ،

نه اینکه شانه بالا بیندازی و آرام بگویی : هر طور راحتی

.

.

.

چقدر صدای تیک تاک ساعت دلخراش است

وقتی تو “یک ثانیه” هم در کنارم نیستی

.

.

.

آغوشت ، علم را زیر سوال می برد !

آنقدر آرامم می کند که هیچ مسکنی جایش را نمی گیرد

.

.

.

خودتان را در قلب هیچ آدمی نچپانید ،

جا نمی شوید ، چروک می شوید فقط !

.

.

.

در خاطری که “تویی” ، دیگران فراموشند ،

بگذار در گوشت بگویم “میخواهمت” ،

این خلاصه ی تمام حرفهای عاشقانه ی دنیاست

.

.

.

سرکش بودم به حیله رامم کردی / ای افسونگر ، چه پخته خامم کردی

خوش چرخاندی کمند گیسویت را / در تاریکی اسیر دامم کردی

.

.

.

آغوشی باش و مرا به اندازه ی تمام اشتباهاتم بغل کن ،

بدون آنکه حرفی میانمان رد و بدل شود ،

فقط نگاه باشد و نفس ،

زندگی آنقدرها دوام نمی آورد ،

همین حالا هم دیر است

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ads1
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 911
  • کل نظرات : 210
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 1,277
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 13,068
  • بازدید سال : 88,682
  • بازدید کلی : 1,197,765
  • تبلیغات