loading...
پرتال تفریحی و عاشقونه
Alirezaz90 بازدید : 404 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سری جدید اس ام اس ها و جملات بسیار زیبای تنهایی

کـاش به خودمان قــول بدهیــم

وقتی عاشق شویــم که ” آماده ایم “

نــه وقتی کــه ” تنهــائیـم”

.

.

.

تنهایى راه رفتن سخت نیست … !

ولى وقتى ما این همه راهو با هم رفتیم ،

تنهایى برگشتن خیلى سخته …

.

.

.

از تنهایی بمیـــر

ولــی

زاپاس عشق کسی نشــو . . .

.

.

.

از زیـر سنـگ هم کـه شده پـیدایم کـُن

مـدت هاست که تـنهـایی هـای مـرا

دست هـای جـستجوگـری لـمس نکـرده انـد

.

.

.

حوالیِ خاکستری رویاهایم نخواب؛

رنگ می گیرد تنهایی ات!

.

.

.

خسته از تمام جهان

به خـــــــانه برمی گردی

در را که باز می کنی

چراغ را که خودت روشن می کنی

یعنی تـنـهــــــــــایی…

.

.

.

ایـــــنـجــا ،

همــه تــــــنهـان !

امّـــا خــــیـلــیـا هــــنـوز گــَـرمـَن !

مـــتـوجـّـه نــــشـدن !

.

.

.

تــــنهـایـــی ام ،

فــــقـط ادّعــــا دارد !

بــا ایــنهـمه بـــزرگـی اش ..

جــــای ِ خــــالــی ات را ..

پُـــــر نــــمی کـــــــنــــد !

.

.

.

.

دکتر پای نسخه ام بنویس “ممنوع ملاقات”

بگذار تنهاییم دلیل پزشکی داشته باشد . . .

.

.

.

تنهایی آدم ها به عمق دریاست

ولی پر کردنش با یک لیوان محبت کافیه . . .

.

.

.

ایستـاده ..

و ..

لبخــــند زنـــان !

پـایـش را ..

رویِ گلـویـــم فـشار میـدهـد ..

تنــــهـایـی !

.

.

.

وقتی که تنهام ، بالاتر و بهتر میتونم پرواز کنم

چون نه نگران جا موندنم و نه نگران جا گذاشتن …

.

.

.

تنهایی فقط تنبیهی است برای روزهای دوست داشتن او !

.

.

.

همه برگ‌هایِ تقویم را

به دنبالِ تو شمرده‌ام

برگ‌هایِ سیب

برگ‌هایِ انگور

پاییز اما

فصلِ خرمالوست

فصلِ گسِ تنهایی

.

.

.

تنهایی

ترانه ای ست

که گنجشگها می خوانند

جیک جیک جیک

و کلاغها می خوانند

قار قار قار

آدمها را نمی دانم …

.

.

.

فلسفه ی تنهایی را هرچقدر هم خوب ببافند ،

بی قواره بر تن آدم زار می زند …

.

.

.

دلم یک دنیا تنهایی میخواهد

با یه عالمه تو

و تمام گوشه کنارهای آغوشت…!

.

.

.

” تنها ” که باشی ؛

نه دلت دستمالی میشود

و نه خیالت انحصاری . . .

.

.

.

تنهایی یعنی من یه موبایل دارم که صدای زنگش یادم نمیاد …

.

.

.

.

میخواهم همه بدانند این آدم ها که به خیال خود با من اند

خود مفهوم تنهایی من هستند !

.

.

.

اگر هر لحظه ﺻﺪﺍﯼ ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ ﺭو ﮐﻢ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ

ﮐﻪ ﻣﻄﻤﺌﻦ بشی برات ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ اوﻣﺪﻩ ﯾﺎ ﻧﻪ

ﺑﻪ ﮔﻮﺷﺖ ﺷﮏ ﻧﮑﻦ

ﺑﻪ ﺩﻟﺖ ﺷﮏ ﮐﻦ

ﺩﻟـــﺖ ﺗﻨﻬـــــﺎﺳﺖ

.

.

.

گاهی آدمهای تنها خیلی خوش شانس هستند

چون کسی رو ندارن که از دست بدن !

.

.

.

دلم

بایگانی رؤیاهای شکسته ای ست

که در حسرتت خاک می خورند

چه اشتباه مهیبی !

آنجا که سرنوشت

عشق را به دلم پیوست کرد

و مرا

در پوشۀ تنهائی گذاشت !

.

.

.

خــواب هـایِ تـو

هـر شـب

از سـرِ کـابـوسِ تـنــهـایـی

مـیـپـرنـد

مـیـنـشـیـنـند

رویِ پـلـکــــ هـایـم

تـعـبیـر مـیشـونـد …!

.

.

.

درست مثل یک جزیره

از همه طرف به تنهایی محدودم

و چشم به راه یک کاشف!

.

.

.

اونکه میخواست منو بفهمه نتونست !

اونکه میتونست بفهمه نخواست !

این شد که “تنهایی” تمام قد منو بلعید !

.

.

.

بگذار مرز تنهایی را رد کنم …

ببین ؛ گذرنامه ام فقط مهر لبهایت را کم دارد …

.

.

.

ای تنهاترین تنهای شبهای تنهایی من ،

تو تنها کسی بودی که تنهایی هایم را تنها به تو گفتم !

آه ای خدای من چه شبها که تن ها ،

تنها آرامیدند و در تنهایی فریاد دوستت دارم سر دادند …

.

.

.

وقتی عاشقانه هایت بوی رفتن می داد

این روزهای تنهایی دور از انتظار نبود

.

.

.

می دانی

که من

جز با تو

با هر کس که باشم

باز تنهایم…؟

.

.

.

او رفت و من در حسرت نگاهی پر راز ماندم ماندم تا بیاید و پاسخ دهد چرا ؟

چرا تنهایم گذاشت و در حسرت پرسیدن این سوال هم ماندم !

.

.

.

تنهایی که طولانی میشه معیار دوست داشتن آدمها هم عوض میشه ؛

یهو میبینی اون آدم ،

گلدون شمعدونی گوشه اتاقشو با کل دنیا هم عوض نمی کنه …

.

.

.

همیشـــه نمـــے شود خود را زد به بـــے خیـــالـــے و گفــــت :

تنهــــا آمده ام ؛ تنهـــا مـــیروم …

یڪــ وقـــت هــایـــے !

شایـــد حتـــــے براے ساعتـــے یا دقیــقه اے ؛

ڪــم مــی آورے …

دل وامانـــده ات یــڪــ نفـــر را مـــــے خواهــد !

ڪـــــﮧ تـــا بینهـــــ ـایـــتـــ

عاشقانهـ دوستـــَش دارے … !!

.

.

.

.

میخواهم برایتان تنهایی را معنی کنم!

در ساحل کنار دریا ایستاده ای ,

هوای سرد ,

صدای موج

انتظار انتظار انتظار

… … به خودت می آیی ,

یادت می آید دیگر نه کسی است که از پشت بغلش کنی ,

نه شانه هایی که با دستانت آن را بگیری ,

نه صدای که قشنگ تر از صدای دریا باشد

اسم این تنهایی است

.

.

.

درد تنهایی کشیدن

مثلِ کشیدنِ خطهایِ رنگی‌ روی کاغذِ سفید

شاهکاری میسازد به نامِ دیوانگی…!

و من این شاهکارِ را به قیمتِ همهٔ فصلهایِ قشنگِ زندگیم خریده ام…

تو هر چه میخواهی‌ مرا بخوان

دیوانه

خود خواه

بی‌ احساس

نمیــــــــفروشــــــــــم​..!

.

.

.

به سراغ من اگر می آیی ، تند و آهسته چه فرقی دارد ؟

“تو” به هر جور دلت خواست بیا !

مثل سهراب دگر جنس تنهایی من چینی نیست که ترک بردارد ؛

مثل آهن شده در تنهایی ، چینی نازک تنهایی من …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ads1
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 911
  • کل نظرات : 210
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 188
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 1,391
  • باردید دیروز : 1,277
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,391
  • بازدید ماه : 14,437
  • بازدید سال : 90,051
  • بازدید کلی : 1,199,134
  • تبلیغات