loading...
پرتال تفریحی و عاشقونه
Alirezaz90 بازدید : 354 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (1)

اس ام اس خداحافظی 92

 

زیر آوار آخرین حرفت جا مانده ام !

لعنتی ! نمی دانی *خداحافظت * چند ریشتر بود . . . !

 ::

::

ببین مرا چه گونه جادو کردی ؟ هنوز هم نمی توانم آن گونه که بودم ، باشم

 هنوز هم نمی توانم ، روزها بعد از نبودنت انسان دیگری را آنگونه که تو را ساختم برای خود بسازم

سخت ست اما خداحافظ . . .

 ::

::

خدا حافظ

پیام من

کلام من

خدا حافظ تو ای

تنها سلام من

خداحافظ طلوع من غروب من

خداحافظ تو ای محبوب خوب من

 ::

::

ای کاش یاد میگرفتیم !

اگر در رابطه ای حرمت زیر سوال رفت ؛ برای همیشه با آن رابطه خداحافظی کنیم

و به طور احمقانه ای منتظر معجزه نمانیم . . . !

 ::

::

خدا حافظ گل مریم گل مظلوم و پر دردم

نشد با این تن زخمی به آغوش تو بر گردم

نشد تا بغض چشمات رو به خواب قصه بسپارم

 از این فصل سکوت و شرم غم بارون رو بردارم

 ::

::

برو ای خوب من ، هم بغض دریا شو ، خداحافظ !

برو با بی کسی هایت هم آوا شو ، خداحافظ !

تو را با من نمی خواهم که « ما » معنا کنم دیگر

برو با یک « من » دیگر بمان « ما » شو ، خداحافظ !

 ::

::

از دست دادمت ، به راحتی یک نفس، به آسانی یک پلک ، سخت است ؛ ولی انگار باید

بگویم خداحافظ . ای تمام آن چه دارای ام بودی در این روزگار سخت ، خداحافظ . . .

 ::

::

التماس مال دیروز بود ! مال وقتی که ساده بودم !

امروز . . .

می خواهی بروی ؟

هیس !

فقط خداحافظ . . . !

::

::

همیشه خوب خداحافظی کن !

گاهی همه چیز آنقدر سریع اتفاق می‌افتد که فرصتی برای یک خداحافظی خوب پیدا نمیکنی !

گاهی جای بوسه‌ای که هنگام خداحافظی نکردی ، تا ابد درد می‌کن . . . !

::

::

وقتی خداحافظی میکنیم چه انرژی عظیمی می خواهد کنترل اولین قطره اشک برای نچکیدن . . .

::

::

چه زیبا ! گفتم دوستت دارم ! چه صادقانه پذیرفتی !

چه فریبنده ! آغوشم برایت باز شد ! چه ابلهانه ! با تو خوش بودم !

چه کودکانه ! همه چیزم شدی ! چه زود ! به خاطره یک کلمه مرا ترک کردی !

چه ناجوانمردانه ! نیازمندت شدم ! چه حقیرانه! واژه غریبه خداحافظی به من آمد !

چه بیرحمانه ! من سوختم

::

::

خداحافظ همیشه سخت ترین کلمه است برای بازگفتن !

بر لب که بیاید دیگر باید رفت ! می روی ؟

::

::

و من از تو جدا ماندم ولی ای کاش میمردم !

برو دیگر که دل از غم رها کردم . . .

خداحافظ ، که دیگر بر نمیگردم . . .

::

::

منو باش !

میخواستم با خداحافظی کردنم تهدیدت کنم !

نمیدونستم با این کار خوشحالت میکنم !

باورم نمیشه یعنی خودتی ؟!

::

::

قصه به پایان رسید و من همچنان در خیال چشمان سیاه تو ام که ساده فریبم داد !

قصه به پایان رسید و من هنوز بی عشق تو از تمام رویا ها دلگیرم

خداحافظ . . .

::

::

از تو تنها یک حس مانده با من امشب که تو را گم بکنم ، پیش بیهودگی احساسم  . . .

آخرین بار ، سلام . آخرین بار ، خداحافظ . . .

::

::

پرستو ها چرا پرواز کردید / جدایی را شما آغاز کردید

خوشا آنانکه دلداری ندارند / به عشقو عاشقی کاری ندارند

خداحافظ برای تو رهایی / برای من فقط درد جدایی

خداحافظ برای تو چه آسان / ولی قلبم ز واژه اش چه سوزان

 ::

::

خداحافظی کردی !

نقطه پایان ، تیر خلاص من شد

به ته خط رسیدم

سقوطی به خط بعد

سلام تنهایی ممتد . . .

::

::

” خداحافظی ات ”

عجب خرابه ای به بار آورده !

نگاه کن . . .

مدت هاست در تلاشند مرا از زیر آوار تنهایی هایم بیرون کشند !

::

::

اگه گفتم خداحافظ

نه اینکه رفتنت ساده است !

نه اینکه میشه باور کرد !

دوباره آخر جادست . . .

::

::

خدا را دوست دارم !

حافظ را هم !

ولی خداحافظ را نه . . . 

::

::

در زندگی گفتن دو چیز بسیار سخت است !

اولین سلام و آخرین خدا حافظی . . .

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ناصراحمدی در تاریخ 1392/02/16 و 22:42 دقیقه ارسال شده است

بسیار زیباست تشکر ازین اس ام اس های زیباتون
پاسخ : نظر لطف شماست...
ممنون از نظر شما


کد امنیتی رفرش
ads1
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 911
  • کل نظرات : 210
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 181
  • آی پی دیروز : 164
  • بازدید امروز : 1,232
  • باردید دیروز : 317
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,007
  • بازدید ماه : 13,001
  • بازدید سال : 88,615
  • بازدید کلی : 1,197,698
  • تبلیغات