loading...
پرتال تفریحی و عاشقونه
Alirezaz90 بازدید : 274 جمعه 20 بهمن 1391 نظرات (0)

اس ام اس گرانی خودرو

عزیزان در جریان باشید الان من سرمایه دارم
چون یه دونه پراید دارم .
::

::
یادش بخیر
پراید همون ماشینی بود که توش نمی تونستیم بشینیم و ۴ نفری
توش کتلت می شدیم
حالا همون پرایدم نمی تونیم بخریم .


::

::
اگه دیدی یه روز تو تهران پراید رو با پلاک گذر موقت
حسرت نخور

::

::
از وقتی قیمت پراید کشیده بالا
وقتی می خوام سوارش بشم یه حسه افتخار بهم دست می ده .
::

::
دیگه وقتی با پرایدم کنار یه ماشین مدل بالا قرار می گیرم
احساس حقرارت نمی کنم .
::

::
خداروشکر
شانس آوردیم یه عکس با پراید داریم .
::

::
از این به بعد اگه با پراید بری خواستگاری کسر شان نیست
تازشم یکی از ملاک های جدید عروس خانوم ها شده .
::

::
سریع رفتم بانک سر کوچمون برای قرعه کشی ثبت نام کردم
جایزه نفراول یه دونه پراید هستش .
::

::
الان فوتبالیستها دنبال ماشین های لوکسی چون پراید هستند
شما چطور ؟
::

::
رفیقم ۲ میلیارد اختلاص کرده
سند پرایدمو بردم از ازندان کشیدمش بیرون
برو تو کف کاردرستی پراید .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ads1
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 911
  • کل نظرات : 210
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,362
  • بازدید ماه : 3,393
  • بازدید سال : 79,007
  • بازدید کلی : 1,188,090
  • تبلیغات