loading...
پرتال تفریحی و عاشقونه
Alirezaz90 بازدید : 584 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

سری جدید کدهای آوای انتظار همراه اول

جدیدترین آواهای انتطار همراه اول

احسان خواجه امیری ، مهدی مقدم ، گروه هفت و شهاب رمضان
برای مشاهده کدها به ادامه مطلب بروید>>>

احسان خواجه امیری
خلاصم کن / جان بابا / مسری / کاش عاشقت نمی شدم / سلام آخر / دنیا / دارم میام پیشت
.
خلاصم کن
۳۰۳۲۱
جان بابا
۳۰۳۹۸
مسری
۳۰۳۲۴
کاش عاشقت نمی شدم
۳۰۳۲۵
سلام آخر ۱
۳۰۱۹۹
دنیا
۳۰۳۲۳
دارم میام پیشت
۳۰۳۲۲
.
.
.

 

گروه هفت
ستاره / واست می میرم / یلدا / یه لحظه چشماتو ببند
.
ستاره
۳۰۲۱۹
واست می میرم
۳۰۲۲۱
یلدا
۳۱۲۵۷
یه لحظه چشماتو ببند
۳۰۲۰۰
.
.
.
مهدی مقدم
باز یه شب پر از غم / منو باش / یکی یدونه
.
باز یه شب پر از غم
۳۰۴۶۸
منو باش
۳۰۴۶۷
یکی یدونه
۳۰۴۶۶
.
.
.

 شهاب رمضان
خودم فدات میشم / چشام تورو می بینه / پشیمونی
.
خودم فدات میشم ۱
۳۱۲۵۳
خودم فدات میشم ۲
۳۱۲۵۴
چشام تورو می بینه ۱
۳۱۲۵۱
چشام تورو می بینه ۲
۳۱۲۵۲
پشیمونی ۱
۳۱۲۴۸
پشیمونی ۲
۳۱۲۴۹
پشیمونی ۳
۳۱۲۵۰
.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ads1
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 911
  • کل نظرات : 210
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 401
  • باردید دیروز : 1,277
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 401
  • بازدید ماه : 13,447
  • بازدید سال : 89,061
  • بازدید کلی : 1,198,144
  • تبلیغات