loading...
پرتال تفریحی و عاشقونه
Alirezaz90 بازدید : 819 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (11)

با آن دل شکسته ، این من از زندگی خسته ، در خواب هم قطره های اشک ،بی خیال چشمانم نمیشدند!
شبهایم روز نمیشد، هر کاری میکردم دلم آرام نمیشد ، این دل خوش خیال هم بی خیال تو نمیشد!

 

 

زمانی بود که در دلم نشستی ، با تمام وجود دلم را شکستی،رفتی و آن روزها گذشت ، نه یادی کردی از من ، نه گرفتی سراغی از دل من ، یادم می آید  لحظه رفتنت گفتی دیگر نه تو نه من!
نمیخواهم بازگردم به گذشته ، باز هم مثل گذشته تکرار میکنم که گذشته ها گذشته اما شاخه ای که شکسته ، دیگر نشکفته…. دلی که شکسته دیگر به هیچ دلی ننشسته…
چه دلتنگی هایی کشیدم ، چه تلخی هایی چشیدم ، هر چه میرفتم ، نمیرسیدم، هر چه نگاه میکردم ، نمیدیدم …
قلبم به دنبال حس تازه بود ، بی احساسش کردی و به دنبال آتشی دوباره بود ، خاکسترش کردی و دیگر امیدی درونش نبود…
با آن حالی که داشتم ، اگر در حال خودم نیز نبودم باز هم میفهمیدم چه دردی در دل دارم…
با آن دل شکسته ، این من از زندگی خسته ، در خواب هم قطره های اشک ،بی خیال چشمانم نمیشدند!
شبهایم روز نمیشد، هر کاری میکردم دلم آرام نمیشد ، این دل خوش خیال هم بی خیال تو نمیشد!
به این خیال بود که شاید دوباره بیایی ، شاید خبری از آن بگیری…
پیدایت که نکردم هیچ ، خودم را هم گم کردم ، بعد از آن خودم را در به در کوه و بیابان کردم…
نمیگویم به تو این رسمش نبود ، شاید رسم تو دلشکستن بود ، نمیگویم که چرا رفتی ، شاید رفتنت پایان غم انگیز این قصه بود ، نمیگویم که چرا به دروغ گفتی عاشقم هستی ، شاید عشق از نگاه تو،به معنای بی وفایی بود!
نمیخواهم به گذشته بازگردم و چشمهایم را تر کنم ، زیرا دوباره باید با یادت روزهایم را با غصه سر کنم..

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/10/18 و 0:33 دقیقه ارسال شده است

سلام
خيلي باحال بود مطالبت شکلک
با تبادل لينک موافقي؟
موافق بودي لينک کن بعد خبر بده لينکت کنم
شکلک
______

این نظر توسط راتین در تاریخ 1393/09/28 و 19:52 دقیقه ارسال شده است

hi
please visit me

این نظر توسط در تاریخ 1393/08/11 و 15:56 دقیقه ارسال شده است

تبادل لینک هوشمند-با یک کلیک وبلاگتان را ثبت کرده وشاهد افزایش بازدیدکنندگان وبلاگتان باشید.
http://www.linc.ir

این نظر توسط علی در تاریخ 1393/06/03 و 0:26 دقیقه ارسال شده است

سلام
با یک کلیک وبسایتتان را ثبت کنید و شاهد افزایش بازدید خود باشید...

http://zxq.ir

این نظر توسط banoo در تاریخ 1392/11/22 و 17:18 دقیقه ارسال شده است

باسلام.خسته نباشید.وبلاگتون بسیار زیباست مخصوصا مطالبتون.

خوشحال میشم به سایت من هم سربزنید و عضو بشیدشکلک

این نظر توسط سايت تخصصي دام و طيور ايران در تاریخ 1392/11/17 و 19:55 دقیقه ارسال شده است

سلام
تخصصي ترين سايت دام و طيور ايران منتظر شماست
http://iranaid.r98.ir

این نظر توسط در تاریخ 1391/12/30 و 17:36 دقیقه ارسال شده است

سلام.اگه میخوای آمار وبلاگتو چند برابر کنی برو به این سایت http://www.hit.ultrasoft.ir

این نظر توسط در تاریخ 1391/11/29 و 0:14 دقیقه ارسال شده است

کسب درآمد و افزایش بازدید وبلاگ و سایت http://www.hit.ultrasoft.ir

این نظر توسط رضا نوری در تاریخ 1391/10/19 و 2:10 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خسته نباشید خدمت مدیر سایت
سایت بسیار جالب و پرمحتوایی دارین امیدوارم که در مدیریت این سایت موفق باشید با تبادل لینک موافقین اگر موافقین وب مرا با عنوان آنتی ماسون لینک کرده سپس به من اطلاع دهید تا سایت شما را با چه عنوانی لینک کنم
با تشکر از سایت خوبتان خدانگهدار
http://anti-mason.rozblog.com

این نظر توسط در تاریخ 1391/07/14 و 4:16 دقیقه ارسال شده است

کیف میکرو والت با شعار راه حلی برای یک مشکل بزرگ به بازار عرضه شده است! این کیف که از جنس چرم اصل ساخته شده است، بسیار سبک و کوچک اما در عین حال فوق العاده جا دار می باشد.
http://zarbid.com/product.php?id=192


کد امنیتی رفرش
ads1
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 911
  • کل نظرات : 210
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 179
  • آی پی دیروز : 164
  • بازدید امروز : 1,188
  • باردید دیروز : 317
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 4,963
  • بازدید ماه : 12,957
  • بازدید سال : 88,571
  • بازدید کلی : 1,197,654
  • تبلیغات